Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

 
REKLAMACJE
 
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
Jeżeli Towar ma wady, Klient jest uprawniony do jego przesłania wraz z pisemną reklamacją oraz dowodem zakupu na adres: ul. Myszkowska 1, 42-350 Mysłów.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
3. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru tkwiące w nim w chwili wydania lub wynikłe z okoliczności tkwiących w towarze w chwili wydania, jeżeli wady te zostały wykryte w okresie roku od dnia dostarczenia towaru do Klienta.
5. Klient może żądać wymiany wadliwego towaru na wolny od wad albo dokonania jego naprawy.
6. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
7. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy w ciągu 7dni od daty uznania reklamacji , a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty w ciągu 14dni od zgłoszenia reklamacji. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zużycie rzeczy będące następstwem normalnego używania jak również za uszkodzenie rzeczy będące następstwem nieprawidłowego używania. Stwierdzenie takich okoliczności będzie stanowiło podstawę do odmowy uznania reklamacji za zasadną.
9. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną towar zwracany jest na koszt Klienta.
Przejdź do strony głównej
ostatnio oglądane produkty