Strona główna » Zwroty

Zwroty

 
ZWROTY
 
1. Klient będący konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 t.j. z późn. zm).
2. Zwrotowi podlegają tylko towary pełnowartościowe, które nie noszą śladów użytkowania.
3. Warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jest poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego pisemnego oświadczenia wysłanego pocztą na adres: ul. Myszkowska 1, 42-350 Mysłów lub dołączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy do zwrotnej przesyłki.
4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (oświadczenie do pobrania w regulaminie)
5. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym dokonał zakupu.
6. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru Sprzedawcy na własny koszt.
7. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych przez Klienta za pobraniem.
8. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient ponosi koszty dostarczenia oraz koszty zwrotu towaru.
9. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej przez Konsumenta kwoty pomniejszonej o koszt wysłania towaru do Klienta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Klient zakupionego towaru wraz z oryginałem dowodu zakupu.
10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, a w przypadku braku takiego wskazania na rachunek bankowy, z którego Klient zapłacił przelewem za zakupiony towar. W sytuacji zapłaty za towar u kuriera i barku wskazania w treści oświadczenia numeru rachunku bankowego do zwrotu zapłaconej kwoty, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przekazem pocztowym na wskazany przy składaniu zamówienia przez Klienta adres zamieszkania na koszt i ryzyko Klienta.
11. W przypadku odesłania towaru przez Klienta po upływie terminu do odstąpienia od umowy lub w sytuacji, gdy Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest odebrać na swój koszt towar od Sprzedawcy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru ze Sprzedawcą.

Przejdź do strony głównej